Gyakran Ismételt Kérdések
Ha többet szeretne tudni mobilalkalmazásainkról, olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdéseket és a válaszokat. Amennyiben további kérdése lenne, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan telepÃtsem az alkalmazást a telefonomra?
A nyitóoldalon válassza ki a készülékéhez megfelelÅ‘ platformot. Az adott oldalon megtalálhatja az elérhetÅ‘ szolgáltatásokat és a hozzájuk készült alkalmazás letöltéséhez szükséges linket. Erre kattintva, dÃjmentesen letöltheti azt közvetlenül mobiltelefonjára, illetve számÃtógépére, melyet késÅ‘bb szinkronizálhat telefonjával. Az alkalmazást megtalálhatja az adott áruházakban is, Ãgy közvetlenül mobilkészülékére is telepÃtheti. A letöltés ilyen módon szintén dÃjmentes.
Milyen alkalmazások érhetőek el mobil felületen?
Kattintson az "Alkalmazás választás" menüpontra, ahol a telefonján futó operációs rendszert kiválasztva vagy a keresőt használva tájékozódhat az elérhető alkalmazásokról!
Mennyibe kerül az alkalmazás letöltése és használata?
Az alkalmazások letöltése és használata dÃjmentes. Az alkalmazás során keletkezÅ‘ adatforgalomért a mobilszolgáltató dÃjat számÃthat fel. A mobilinternet hozzáférésének részleteirÅ‘l és költségeirÅ‘l kérjük érdeklÅ‘djön mobilszolgáltatójánál.
Miért éri meg mobilalkalmazást használnom?
A mobilalkalmazásokkal közvetlenül a telefon kijelzÅ‘jén érheti el szolgáltatásainkat. Az alkalmazásokat az adott készüléktÃpusokhoz és operációs rendszerekhez optimalizáltuk, Ãgy könnyebben, egyszerűbben és kényelmesebben tudja használni szolgáltatásainkat, mint ha mobilböngészÅ‘bÅ‘l tenné mindezt. Az alkalmazások kevesebb adatforgalmat bonyolÃtanak, mint a mobilböngészÅ‘k, Ãgy kevesebb költséget jelenthet Önnek a használat.
Külföldről is tudom használni a mobilalkalmazásokat?
Természetesen igen. Azonban kérjük, vegye figyelembe, hogy az alkalmazások használatához mobilinternet-adathozzáférés szükséges, melyért külföldi használat során a mobilszolgáltatója plusz költségeket és roaming-dÃjakat számolhat fel. Kérjük, ezzel kapcsolatban érdeklÅ‘djön mobilszolgáltatójánál.
Mi az az alkalmazás?
Egy speciálisan mobilkészülékekre fejlesztett program, mely alkalmazkodik az egyes mobiloperációs rendszerekhez (pl.: SymbianOS, iOS, AndroidOS). Az alkalmazásból egyszerűbben, könnyebben intézheti ügyeit mobilkészülékén, illetve böngészheti oldalaink kÃnálatát.
Mi az a mobilra optimalizált oldal?
A weboldalak kifejezetten mobiltelefon kijelzÅ‘jére optimalizált, átalakÃtott verziója. A mobilra optimalizált weboldalaink segÃtségével gyorsabban és egyszerűbb felületen használhatja szolgáltatásainkat egyenesen mobiltelefonjának böngészÅ‘jébÅ‘l.
Le kell töltenem valamilyen alkalmazást ahhoz hogy használhassam a mobilra optimailzált oldalakat?
Nem, nem szükséges. Egyszerűen megnyithatja a speciális mobil-oldalainkat telefonkészülékén található böngészőjéből.
Honnan tudom letölteni a mobilalkalmazásokat készülékemre?
Ez függ az Ön telefonkészülékétől, és a használt mobiloperációs rendszertől. Az alkalmazásokat az alábbi áruházakból töltheti le készülékére:
- AppStore (iPhone, iPad és iPod Touch esetében)
- Android Market (Android rendszerrel ellátott készülékek esetében - fő gyártók: HTC, Samsung, SonyEricsson, LG, Motorola)
- OviStore (SymbianOS rendszert futtató NOKIA készülékek esetén)
Milyen eszközökkel tudom használni a mobil-platformokat?
A mobilra optimalizált oldalakat internet-böngészÅ‘vel ellátott készülékekrÅ‘l, az alkalmazásokat pedig a fentebb emlÃtett készülékektÅ‘l és operációs rendszerektÅ‘l függÅ‘en tudja telepÃteni készülékére.
© Allegro Group HU Kft.
Minden jog fenntartva.
Minden jog fenntartva.